Kā es varu apskatīt savas preces, un kā uzzināt, kad tās ir sasniegušas galamērķi?
Ar e-pasta starpniecību mēs informēsim Tevi brīdī, kad:
- Tava prece tiks saņemta mūsu EshopWedrop sākotnējā noliktavā (Tavā EshopWedrop iepirkšanās adresē)
- Tava prece tiks sagatavota izsūtīšanai uz Centrālo noliktavu
- Tava prece būs nonākusi Centrālajā noliktavā
- Tava prece būs izsūtīta ar kurjeru uz Tevis izvēlēto saņemšanas vietu Latvijā
- Tava prece būs piegādāta.
Tev vienmēr ir iespēja pārbraudīt savu preču statusu savā EshopWedrop kontā. Tur tu atradīsi informāciju par savas preces statusu, apvienošanas iespējām, vēsturi, rēķiniem u.c. informāciju.
Vispārēji
Par profilu
Par sūtījumiem
Kādi ir standarta maksimālie izmēri, kuri ir pieļaujami vienai precei?
Kad mani sūtījumi, kas saņemti manā personīgajā iepirkšanās adresē, tiek nosūtīti uz centrālo noliktavu Varšavā?
Mana prece netika pieņemta EshopWedrop adresē? Kādēļ?
Kā es varu apskatīt savas preces, un kā uzzināt, kad tās ir sasniegušas galamērķi?
Pasūtīju preces, bet neredzu tās savā ''EshopWedrop'' kontā. Kādēļ tā? Kas man jādara?