Pasūtīju preces, bet neredzu tās savā ''EshopWedrop'' kontā. Kādēļ tā? Kas man jādara?
- Pārliecinies, vai interneta veikals, kurā iepirkies, izsūtīja preces uz Tavu norādīto adresi.
- Pārbaudi, vai veikals Tev atsūtīja sūtījuma izsekošanas numuru, ar kura palīdzību Tu vari izsekot savas preces statusam. (Iesakām izvēlēties piegādes veidu, kurš nodrošina iespēju izsekot preces. Neskatoties uz to, ka tas varētu izmaksāt nedaudz dārgāk, bet Tavam sirdsmieram tas ir tā vērts).
- Ja Tavas preces tika piegādātas, bet pārdevējs kļūdījās, nenorādot Tavu unikālo klienta ID numuru, tad mēs šīs preces ievadām zem mūsu neidentificēto preču saraksta. Tādēļ, vienmēr mūs informē par šādu situāciju un sniedz mums precīzu informāciju, lai varam tās atrast.
- Jebkuras neskaidrības gadījumā, lūdzam sazināties ar mums, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu situāciju.
- Ņem vērā, ka preču ievade sistēmā var aizņemt līdz 24 stundām.
Vispārēji
Par profilu
Par sūtījumiem
Kādi ir standarta maksimālie izmēri, kuri ir pieļaujami vienai precei?
Kad mani sūtījumi, kas saņemti manā personīgajā iepirkšanās adresē, tiek nosūtīti uz centrālo noliktavu Varšavā?
Mana prece netika pieņemta EshopWedrop adresē? Kādēļ?
Kā es varu apskatīt savas preces, un kā uzzināt, kad tās ir sasniegušas galamērķi?
Pasūtīju preces, bet neredzu tās savā ''EshopWedrop'' kontā. Kādēļ tā? Kas man jādara?